Reklamní předměty dnes pořídíte levně

Propisky, zapalovače, klíčenky, flashdisky, pouzdra, krabičky

Metoda digitálního tisku – využívá se ultrafialového záření a je to způsob velmi rychlý a ekonomický. Zvládne tisknout velké série nejrůznějších předmětů, jako jsou propisky, flash disky, kulaté, oválné i hranaté krabičky, zapalovače atd. Reklamním předmětem Betmarks může být takřka cokoliv. Jedinou podmínkou je, aby tištěná plocha byla hladká, neměla žádné přechody a výstupky nebo prohlubně. Výtisk vypadá profesionálně, umožňuje využít celou paletu 16 milionů barev podle vzorkovníku RGB. Tiskne se přímo na předmět, aniž by bylo zapotřebí pomocné šablony, papíru, vložky, tamponů apod.

hrnek s potiskem

Hrnečky

Keramické a skleněné nebo porcelánové hrnky jsou ideálním prostředím pro realizaci tzv. sublimačního tisku. Ten spočívá ve vytvoření předlohy na speciální papírový karton, který se následně pod vysokým tlakem a za vysoké teploty nanáší na hrnek. Všechny barvy jsou tedy zapékané na povrch a vyznačují se velkou odolností vůči mechanickému poškození. Bez problémů lze předlohu vytvořit v širokoúhlém formátu, jak se říká od ucha k uchu, přičemž na ucho hrnků se netiskne. A tak záleží už jen na každém z vás, jaký motiv si zvolíte, může to být fotografie nebo malba, sublimační inkoust se nanáší digitálně a tento způsob opět zpracuje všechny barevné odstíny, jejichž přechody jsou velmi jemné a ostré.

mikina s potiskem

Trička

Snad nejčastější materiál, kde se reklamní potisk uplatní, jsou textilie, resp. trička a mikiny. Nejstarší metodou a stále osvědčenou, je sítotisk, kdy pomocí šablony proniká barva (šablonovým sítem) přímo do materiálu. Tento způsob je však ideální pro více kusů, neboť se zdlouhavě a složitě musí nastavit šablona, a proto se také vyplatí velké série s ohledem na cenu.
Pokud máte zájem pouze o několik kusů, nebo třeba jen o jedno vlastní originální tričko, vyberte transferový tisk. Využívá přenášení (transferu) na speciální papír při teplotě 180 stupňů Celsia a takto lze upravit i batoh, tašku a další předměty obsahující polyester.
Na dresy nebo vlajky a jiné velké plochy se hodí spíše sublimační metoda a nejmodernější potisk, který dobře vypadá a je velmi trvanlivý, je digitální. Jeho výhodou je plná barevná paleta, které nelze docílit u sítotisku.