Nový podnik aneb jak zařídit, aby se k vám zákazníci hrnuli


Nepodceňujte sílu internetu a sociálních sítích
Dnes již drtivé procento všech firem a podniků různého zaměření mají své webové stránky a i účty na sociálních sítích. Připojte se k nim i vy, a nebudete litovat – moc internetu v dnešní době je opravdu velká, a spousta potencionálních zákazníků před návštěvou vašeho podniku se pokusí získat informace, aby se dozvěděli kam jdou, popřípadě si přečetli recenze.
Účty na sociálních sítích jsou zdarma, a občas vložit fotografii a přidat k tomu popisek, udělá divy a rázem se o vás může dozvědět spousta nových lidí. Avšak nezapomínejte, že s tím vším vám mohou pomoct specializované agentury, a například vám i poradí ohledně placené propagace, která dokáže zacílit na více lidí.
 nákup rodiny
Webové stránky nejsou naprosto zdarma, ale lidé, kteří sociálním sítím neholdují, tuto možnost rozhodně ocení. Stránky nemusí být nikterak složité a obsáhlé, stačí pár informací, jako například nabídka vašich služeb, kontakty a otevírací doba.
 příjemná kavárna
I letáčky mají své kouzlo
Určitě jste někdy dostali do vaší schránky letáky s reklamou, a i když si můžete říct, že je to zbytečné plýtvání papírem, i toto má svůj dosah. Například senioři, kteří s internetem nemají tolik zkušeností, si leták přečtou a zváží i návštěvu vašeho podniku. Náklady na tuto propagaci nemusí být vysoké – vše si můžete vytisknout doma a popřípadě oslovit osobu ve vašem okolí, o které víte, že by si ráda přivydělala.
Nejlépe však letáky roznášejte v okolí vašeho podniku, a nemusíte je ani házet do schránek. Stačí chodce oslovovat a leták jim nabídnout. Spousta lidí totiž ani nemusí vědět, že v jejich okolí se otevřel nový podnik a tímto gestem je k vám můžete přilákat.
 
Výhodné nabídky a soutěže udělají svoje
Máte kavárnu, venku je nesnesitelné vedro a vy prodáváte domácí, osvěžující limonády? Co připravit cenově atraktivní menu – limonáda a zákusek za výhodnou cenu, vyfotit na sociální sítě a dát ven ceduli s vaší nabídkou? Těmito balíčky zaujmete nejednoho zákazníka. Soutěže také nejsou vůbec špatný nápad – přijďte k nám, objednejte si jídlo za stanovenou cenu a každý den můžete vyhrát oběd zdarma? I tento počin dokáže přilákat nové zákazníky do vašeho podniku.